Ahhoz, hogy részt vehess a Furdance Budapest által szervezett eseményeken, találkozókon és programokon, elengedhetetlen egy érvényes regisztráció megléte. A regisztráció két fő részből áll, melyeket most részletesen kifejtünk. Emellett megismertethetjük veled azt is, hogy milyen irányelvek alapján értékeljük és kezeljük a regisztrációkat.
A Furdance Fiók létrehozásakor megadott, tárolt és generált adataid védelméről és kezeléséről részletes információkat találhatsz az "Adatvédelmi Irányelvek" oldalon, az aktuális szabályzatot pedig a “Szabályzat” oldalon ismerheted meg.
Az online regisztráció során jelentkezel az eseményre. Miután létrehoztad a Furdance Budapest Fiókodat, vagy frissítetted a megadott adataidat, kiválaszthatod a számodra felajánlott jegyeket és opciókat.
Fontos megjegyezni, hogy az adatok kitöltése és az elfogadott jelentkezés még nem jelenti azt, hogy már automatikusan részt vehetsz az eseményen. A részvételhez szükséges egy érvényes belépő, amit időben rendezned kell.
Az online regisztráció során beküldött jelentkezéseket és fiók létrehozásokat alaposan értékeljük. Amennyiben az összes vonatkozó szempontnak és előírásnak eleget tesznek, örömmel fogadjuk el az eseményre történő jelentkezést vagy a fiók regisztrációt. Fontos megjegyezni, hogy a mérlegelés manuális folyamat, így előfordulhat, hogy az eredményre várakozni kell.
A mérlegelés során figyelembe vesszük az alábbi szempontokat:
Adatok teljessége: Ellenőrizzük, hogy minden szükséges mező kitöltésre került-e, például a polgári név tartalmazza mind a vezeték-, mind a keresztnevedet. Emellett megbizonyosodunk arról, hogy a fiók valódi e-mail címmel lett létrehozva, kizárva az ideiglenes, eldobható e-mail címeket.
Furry karakter: A Furry szubkultúra tagjai önkéntesen szervezik ezeket az eseményeket a közösség többi tagja számára. Habár más, esetleg rokon szubkultúrák tagjai is részt vehetnek az eseményen, a regisztrációnak attól ugyanazon szabályoknak kell megfelelnie. Amennyiben a fursonára utaló kérdések furcsa válaszokat tartalmaznak, például "nem vagyok furry", a regisztrációt nem fogadjuk el. Ha nem jut eszedbe semmi, nyugodtan írj be valamilyen állatot. Például a farkas, róka vagy cica jó választásnak tűnik egy ilyen helyzetben.
Szabályzat: A jelentkező megfelel-e a szabályzatban meghatározott feltételeknek.
Regisztráló személye: A regisztráció során mérlegeljük a regisztráló személyét. Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy a széles közösségben tanúsított korábbi viselkedése alapján feltételezhető, hogy nem fog megfelelni az elsődleges irányelveknek, a regisztrációt elutasítjuk.
Ha a regisztrációs adataid hiányosak, vagy úgy érezzük, hogy valamit nem stimmel, akkor felfüggesztjük a regisztrációt. Ezt követően küldünk neked egy tájékoztató levelet, amelyben arra kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az adatok pontosítása érdekében.
Amennyiben nem kapunk tőled választ záros időn belül, vagy úgy érezzük, hogy már nem számíthatunk a megkeresésedre, a jelentkezést elutasítjuk vagy a fiókot töröljük.
A rendelkezésre álló belépők mennyisége korlátozott. Ennek különböző okai lehetnek, ám ezt leginkább az adott program vagy találkozó helyszínének befogadóképessége befolyásolja. Amennyiben a belépő iránti kereslet meghaladja az elérhető mennyiséget, a részvételi szándékodat egy várólistára jegyezzük fel.
Amennyiben a várólista mérete meghaladja az előre láthatóan felszabaduló helyek számát, azaz további érdeklődőknek nincs reális esélye részt venni az eseményen, az online regisztrációt lezárjuk. Fontos, hogy a várólistára kerülés önmagában nem garantálja a részvételi lehetőséget. A várólista lényegében arra szolgál, hogy az esetlegesen felszabaduló helyeket igazságosan ajánljuk fel az érdeklődők számára.
A megvásárolt belépők és kedvezményes bérletek visszaváltására nincs lehetőség. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés L) pontja alapján az elállási jog nem gyakorolható olyan szabadidős tevékenységre szóló szolgáltatások esetében, amelyek egy adott időponthoz vagy időszakhoz kötöttek. Mivel a számodra felajánlott belépők és kedvezményes bérletek konkrét eseményekre érvényesek, melyek időpontját előre megismerhetted, a befizetés után nem áll módunkban azokat visszaváltani.
Ha véletlenül hibásan töltötted ki a befizetés közleményét, vagy úgy érzed, hogy hiba történt a befizetéssel, a befizetést annak feldolgozását követő 30 napon belül, de legkésőbb az adminisztrációs időszak lezárásáig jelezheted nekünk. A 30 napos határidő vagy az adminisztrációs időszak lezárása után nem áll módunkban módosítani a befizetéseket.
Fontos, hogy a befizető felelőssége biztosítani a befizetés teljes összegének pontos megérkezését. A befizető feladata megismerni az általa választott szolgáltató díjszabását, valamint gondoskodni arról, hogy a levonások, mint például tranzakciós díjak, biztosítások és egyéb költségek ne befolyásolják az általunk fogadott összeget. Mivel ezek a tényezők az általa választott szolgáltatótól függnek, ezen levonások reklamálására nem tudunk lehetőséget biztosítani, és az adminisztráció során csak a ténylegesen megérkezett nettó összeget tudjuk figyelembe venni.
Ha nem tudsz részt venni az eseményen, de már van érvényes belépőd, lehetőséged van azt átruházni egy olyan résztvevőre, akinek még nincs belépője, de rendelkezik érvényes regisztrációval. Ehhez csak annyit kell tenned, hogy felveszed velünk a kapcsolatot, és segítünk végrehajtani az átruházást. Ugrás a kapcsolatok oldalra.
A regisztrációdat kizárólag teljes egészében tudjuk átruházni. A csomag tartalmán, például a hozzá kapcsolódó szponzorációkon vagy kiegészítő opciókon nem tudunk módosítani. Ha több eseményre szóló kedvezményes bérlettel rendelkezel, azt csak addig tudjuk más nevére írni, amíg még nem használtad fel. Amint a bérletet legalább egy alkalommal igénybe vetted, az átruházásra már nincs lehetőség.
Amint megérkezel a találkozóra, át kell esned a helyszíni regisztráción. Itt megkapod a karszalagodat és a conbadge-et, amely igazolja, hogy jogosult vagy a fő helyszínen tartózkodni. Ezek után szabadon ki- és bejárhatsz az esemény területére. Fontos megjegyezni, hogy a stábtagok és szervezők bármikor jogosultak kérni a karszalag vagy conbadge bemutatását, és ezen kérésnek eleget kell tenned.
A belépésre a regisztráció során megadott személy jogosult, ezért a regisztrációs adatok hitelesítése érdekében kérhetjük egy fényképes igazolvány bemutatását. Ha az igazolványon található adatok nem egyeznek az online regisztráció során megadottakkal, a belépést visszautasíthatjuk.
Nincs lehetőség helyszínen belépőt váltani, hiszen általánosságban az elérhető jegyek az online regisztráció során elfogynak. Amennyiben szeretnél részt venni, regisztrálj online az eseményt megelőzően.
Ha a karszalagod vagy a conbadged megsérült, és már nem képes eredeti funkcióját betölteni, akkor fényképes igazolványod bemutatásával kérheted a cserét a regisztrációs pultnál.
Az esemény lebonyolításában résztvevő kulcsfontosságú szervezők, stábtagok és közreműködők jogosultak a mindenki számára elérhető online regisztráció megnyitása előtti időszakban regisztrálni, ezzel garantálva az esemény zavartalan lebonyolítását.
Hálából az egész éves fáradhatatlan munkájukért, a fent említett stábtagok és szervezők jogosultak +1 főt meghívni az eseményre, feltéve, hogy a meghívott személy rendelkezik érvényes online regisztrációval, és a felajánlott belépő árát rendezik. Tehát a meghívás senkit sem mentesít a felajánlott belépő rendezése alól.
Abban az esetben, ha a meghívó az esemény kezdetét megelőző 7 napig nem kerül felhasználásra, a foglalás megszűnik és az így felszabaduló helyeket a várólistán szereplő jelentkezőknek ajánljuk fel. Amennyiben ez megtörtént, már nincs lehetőség a meghívó felhasználására.
Az adminisztrációs időszak kezdete és vége egybeesik az online regisztráció előre meghatározott kezdési és zárási dátumaival. Fontos tudni, hogy a regisztrációs időszak és az adminisztrációs időszak nem ugyanaz. Az adminisztrációs időszak alatt tudsz például adatokat módosítani a fiókodban, vagy átadni a regisztrációdat valaki másnak. Még ha az online regisztráció a várólista betelte miatt előbb le is zárul, az adminisztrációs időszak az eredetileg megadott végdátumig tart.
Amint az adminisztrációs időszak lezárul: Nem lehet új regisztrációt leadni; Nem lehet változtatni a választott lehetőségeken; Nem lehet a regisztrációt másnak átadni.
Bizonyos esetekben rövidebb adminisztrációs szünetet rendelhetünk el, amely alatt az adatok feldolgozása lelassulhat, vagy akár meg is állhat. Ez azt jelenti, hogy regisztrálhatsz az eseményre, de a jelentkezésed feldolgozása, kérdések és űrlapok megválaszolása, valamint a befizetések könyvelése lassabban történhet, vagy csak a szünet végét követően folytatódik.
Annak érdekében, hogy senkit ne érjen hátrány, az adminisztrációs szünet ideje alatt a fizetési határidők automatikusan meghosszabbodnak a szünet végéig. Abban az esetben ha a profilodban található visszaszámláló lejártnak mutatja a határidőt, a hosszabbítás érvényben marad, amennyiben a határidő az adminisztrációs szünet alatt járt le.